Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος. Το προϊόν μπορεί να είναι:

1. Αμεσα διαθέσιμο: Τα προϊόντα με την ένδειξη "ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ" θα αποστέλλονται από την εταιρεία μας,την επομένη ή το αργότερο εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.

2. Διαθέσιμο: Τα προϊόντα με την ένδειξη "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ 2-4 ΗΜΕΡΕΣ" θα αποστέλλονται από την εταιρεία μας, στο χρονικό διάστημα 2-4 εργάσιμων ημερών.

3. Εξαντλημένο: Τα προϊόντα με την ένδειξη "ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ" έχουν χαρακτηριστεί ως μη διαθέσιμα στις αποθήκες μας και αναμένεται η επανακυκλοφορία τους.

 

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου; Η χρονική περίοδος για την αποστολή της παραγγελίας ορίζετε από την ένδειξη του κάθε προϊόντος (ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ 2-4 ΗΜΕΡΕΣ"). Αν η παραγγελία περιέχει προϊόντα που αναγράφονται και οι δύο ενδείξεις, τότε η αποστολή θα πραγματοποιείται με βάση το χρονικό διάστημα της ένδειξης "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ 2-4 ΗΜΕΡΕΣ"

 

Αν υπάρχει έλλειψη προϊόντος θα καθυστέρηση η παραγγελία μου; Η εταιρείας μας επεξεργάζεται άμεσα κάθε παραγγελία που καταχωρείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν μπορεί να ολοκληρωθεί για κάποιο λόγο, τότε εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 36 ωρών για να σας αναφέρει το πρόβλημα αλλά και κάθε πιθανή λύση.

 

Αν το προϊόν που παρήγγειλα έχει καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμο; Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνετε καθημερινά για το απόθεμα των προϊόντων που βρίσκετε στα ράφια του. Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση κάποια από τα προϊόντα που μας ζητήσατε παρουσιάσει έλλειψη, τότε εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσει για κάθε πιθανή λύση.

 

Μπορεί να καθυστερήσει στη μεταφορά η παραγγελία μου; Υπάρχει η περίπτωση τα προϊόντα σας να σταλούν κανονικά από την εταιρεία μας και να υπάρξει καθυστέρηση από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

 

Τα προϊόντα που ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχουν και στο φυσικό κατάστημα??  Όχι..Το φυσικό μας κατάστημα δεν διαθέτει όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος για λόγους διασφάλισης της ποιότητας προέρχονται από τις αποθήκες μας και αποστέλλονται απευθείας στον καταναλωτή. Στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη ποικιλία  προιόντων που μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις κάθε τεχνικής ψαρέματος, πλούσιο καταδυτικό υλικό αλλά και ναυτιλιακό αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προσφέρει το σύνολο των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αν επιθυμείτε να παραλάβατε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να το παραγγείλετε είτε μέσο της ηλεκτρονικής μας σελίδας είτε μέσω τηλεφώνου.